اخبار افغانستان : مذيعات الأخبار في أفغانستان يواصلن العمل على الشاشات دون ... - عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند…

اخبار افغانستان : مذيعات الأخبار في أفغانستان يواصلن العمل على الشاشات دون ... - عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند…. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. بازتاب دهنده تازه ترین رویدادهای افغانستان و جهان. ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. اخبار روزانه افغانستان و جهان ، مقالات ، گفتگو ، گزارش، عکس، نرخ مواد غذایی و دلار، هواشناسی.

مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار را به رسیدگی به وضعیت پناهجویان افغان اختصاص داد. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. افغانستان نیوز هر لحضه خبر داغ از افغانستان و جهان تبلیغات =دایرکت ماه نامه اینترنتی افغانستان نیوز youtu.be/jzdhfjb5vtc.

خلاصه تازه ترین اخبار جهان و افغانستان
خلاصه تازه ترین اخبار جهان و افغانستان from gdb.voanews.com
هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. پس از بازگشت جنرال دوستم به افغانستان رایزنی‌ها بین احزاب اپوزیسیون دولت برای تشکیل ایتلافی بزرگ در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. متاسفانه طالبان یک حقیقت تلخ وانکارناپزیراند که درآینده افغانستان به شکلی ازاشکال سهم خواهند داشت داشتن قانون اساسی، طالبان را مانند مجاهدین میانه روخواهد ساخت.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند.

روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او. ترس و نگرانی از فردای افغانستان؛ دستکم ۱۰۰ خبرنگار به کابل. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. آمریکا طالبان را به تشدید و ادامه حملات هوایی تهدید کرد. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان، فرهنگی اجتماعی افغانستان، سیاسی و اقتصادی افغانستان، آسیای مرکزی، ایران و سایر مناطق جهان را در. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به. در اوج درگیری ‌ها میان نظامیان افغان و جنگجویان طالبان در اکثر ولایات شمال افغانستان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور صبح روز چهارشنبه ۱۱ اگست (۲۰ اسد) وارد بلخ شد. #اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا.

کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. او گفته است که در شرایط کنونی اولویت خود را در تقویت اتحاد نیروهای نظامی و امنیتی این کشور برای دفاع از افغانستان می‌داند و تاکید کرده که گام‌هایی. ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان.

منبع: معاون ارشد امنیتی وزارت داخله افغانستان برکنار شد
منبع: معاون ارشد امنیتی وزارت داخله افغانستان برکنار شد from vid.alarabiya.net
50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. عبدالله عبدالله؛ رییس شورای عالی مصالحه ملی در نشست نمایندگان کشورهای ترویکای توسعه‌یافته در مورد صلح افغانستان با بیان این‌که… اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص مساله افغانستان گفته است احتمال دارد با رهبر طالبان دیدار کند. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. صفحه نخست آخرین اخبار ایران جهان اقتصادی علم و فناوری فناوری اطلاعات هنر فرهنگ و جامعه ورزش صوت و تصویر اخبار انگلیسی *.

رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. شفقنا افغانستان ـ افغان‌های مقیم اتریش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در وینا دست به اعتراض زدند و جنگ جاری «نیابتی» در کشور را محکوم کردند. رییس جمهور افغانستان گفت که شرایط افغانستان خطرناک شده و لازم است تا اوضاع کنترل شود. به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، معترضان خواستار توجه سازمان ملل به. طالبانی شدن افغانستان ناگهانی، تصادفی و پنهانی صورت نگرفته بلکه به صورت بسیار منظم، آگاهانه و پلان شده در زمان حامد کرزی آغاز و در دوران اشرف غنی احمدزی به. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. دستگاه‌های ما با طالبان گفتگوهایی داشته‌اند. کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. رئیس جمهوری افغانستان افزون بر آن خواستار تشکیل جلسه با متحدان بین‌المللی دولت افغانستان شده است. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. آخرین اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از افغانستان و تازه ترین رویدادهای در حال وقوع در سراسر کشور را دنبال کنید. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. در اوج درگیری ‌ها میان نظامیان افغان و جنگجویان طالبان در اکثر ولایات شمال افغانستان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور صبح روز چهارشنبه ۱۱ اگست (۲۰ اسد) وارد بلخ شد.

#اخبار کرونا #المپیک 2020 توکیو #ثبت نام واکسن کرونا salamat.gov.ir #اخبار دولت سیزدهم, کابینه دولت #ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا pada.medu.ir #بورس #برجام #اخبار پرسپولیس #اخبار استقلال #اخبار فرهنگیان. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. روایت چگونگی جان باختن خاشه زوان از زبان همسر و فرزندان او.

حمله انتحاری عصر امروز در کابل شش کشته بجا گذاشت
حمله انتحاری عصر امروز در کابل شش کشته بجا گذاشت from gdb.voanews.com
بازتاب دهنده تازه ترین رویدادهای افغانستان و جهان. هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط.بامكانك قراءة شروط الاستخدام لتفعيل هذه الخاصية اضغط هنا. عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند… اخبار افغانستان، تازه ترین اخبار افغانستان، منطقه و جهان، انعکاس دهنده حقایق افغانستان، منطقه و جهان، تازه ترین اخبار ورزشی افغانستان، حوادث افغانستان، فرهنگی اجتماعی افغانستان، سیاسی و اقتصادی افغانستان، آسیای مرکزی، ایران و سایر مناطق جهان را در. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. شفقنا افغانستان ـ افغان‌های مقیم اتریش در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در وینا دست به اعتراض زدند و جنگ جاری «نیابتی» در کشور را محکوم کردند. در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد.

در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخرین اخبار انتخابات,حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران,جهان و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید.

آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار را به رسیدگی به وضعیت پناهجویان افغان اختصاص داد. کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز سه شنبه از طرف‌های درگیر در افغانستان خواست جنگ را در این کشور متوقف کنند. برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص مساله افغانستان گفته است احتمال دارد با رهبر طالبان دیدار کند. ترس و نگرانی از فردای افغانستان؛ دستکم ۱۰۰ خبرنگار به کابل. او گفته است که در شرایط کنونی اولویت خود را در تقویت اتحاد نیروهای نظامی و امنیتی این کشور برای دفاع از افغانستان می‌داند و تاکید کرده که گام‌هایی. مقتل وإصابة 31 شخصا فى اشتباكات وسط أفغانستان. بازتاب دهنده تازه ترین رویدادهای افغانستان و جهان. آخرین اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از افغانستان و تازه ترین رویدادهای در حال وقوع در سراسر کشور را دنبال کنید. عبدالله عبدالله؛ رییس شورای عالی مصالحه ملی در نشست نمایندگان کشورهای ترویکای توسعه‌یافته در مورد صلح افغانستان با بیان این‌که… اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. کد قرار دادن اخبار هر بخش، در زیر همان بخش قرار دارد. عزیزه می‌افزاید که کودکانش از طالبان خواستند تا اجازه دهند برای آخرین‌بار پدرشان را در آغوش بگیرند؛ اما طالبان به آنان اجازه ندادند…

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook